Zamówienia i zapytania: | e-mail: zzukowski@wiml.waw.pl |
tel. 261 852 686, 727 063 010 |
Regulamin: |
Umowa najmu: |
Centrum konferencyjne WIML to doskonałe miejsce na konferencje, uroczyste gale, kongresy, szkolenia oraz imprezy okolicznościowe.
Posiadamy dwie w pełni wyposażone eleganckie sale konferencyjne z możliwością podzielenia powierzchni w sali dużej.
Mieszcząca się w pobliżu restauracja jest dużym udogodnieniem przy organizacji wydarzenia, ze względu na możliwość przygotowania wyżywienia w formie bufetu na miejscu, bądź też bezpośrednio w restauracji, np. przerwy kawowe, przystawki, lunche, desery przygotowane z najwyższej jakości składników.
Profesjonalna obsługa, bogate zaplecze techniczne, wysoki standard wyposażenia oraz podzielna przestrzeń, to doskonałe warunki biznesowe.
Sale konferencyjne | Powierzchnia | Ustawienie konferencyjne | Ustawienie teatralne | Ustawienie „U” | Cena/dzień *netto | Cena/h *netto |
Sala A szkoleniowa | 125 m2 | 50 osób | 120 osób | 60 osób | 800,00 zł | 110,00 zł |
Sala B konsumpcyjna | 120 m2 | 50 osób | 120 osób | 60 osób | 800,00 zł | 110,00 zł |
Sala C szkoleniowa | 24 m2 | 10 osób | 20 osób | 15 osób | 250,00 zł | 40,00 zł |
Sala A+B+C | 269 m2 | 110 osób | 250 osób | 130 osób | 1350,00 zł | 175,00 zł |
*do kwot netto należy doliczyć 23% vat
Sale są wyposażone w nowoczesne:
- klimatyzacja
- pełne umeblowanie (krzesła, stoły)
- projektor multimedialny
- ekran
- flipchart z wyposażeniem
- nagłośnienie sufitowe
- mikrofon bezprzewodowy
- bezprzewodowy dostęp do Internetu
Dodatkowe atuty:
- światło dzienne
- mini bar do własnej aranżacji
- zaplecze kuchenne
- dodatkowe pomieszczenia
- udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
- toalety (3 oddzielne, w tym dla osób niepełnosprawnych)
- szatnia
- winda
- parking strzeżony
Dodatkowo płatne: dodatkowe mikrofony, laptop, pilot i wskaźnik laserowy, ekran multimedialny, LCD TV do prezentacji w części konsumpcyjnej, wsparcie obsługi technicznej, oferta cateringowa i restauracyjna.